مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 خرداد 1396 ساعت 13:202017-05-22اقتصادي

چرا"رمضان" بهار اجاره نشینی در تهران است؟


بسیاری از مشاوران املاک بر این باورند که دوران سکون بازار، بهترین زمان برای رهن و اجاره محسوب می شود؛ دلیل آن واضح است، زیرا در مواقعی که اغلب فصل اجاره کردن خانه نیست و بازار راکد است، - افرادی که قصد دارند خانه های خود را اجاره دهند، باید مبلغ رهن و اجاره را آنقدر پایین آورند تا در این بازار راکد، مشتری پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، به دلیل در پیش بودن تابستان، بسیاری از افراد جویای ملک دست نگه می دارند تا در این فصل برای رهن و اجاره آپارتمان اقدام کنند در نتیجه مالکانی که در اردیبهشت ماه خانه های خود را به رهن و اجاره می گذارند، باید اندکی کوتاه بیایند تا مشتری راضی شود.

ماه رمضان، عامل تحرک بازار بهاری رهن و اجاره از آنجا که در ماه مبارک رمضان، بسیاری از فعالیت های صنفی، به خصوص بازار رهن و اجاره ساکن می شود، لذا به نظر می رسد این ماه برای افرادی که به دنبال رهن و اجاره آپارتمان هستند، می تواند یک پوئن مثبت به حساب بیاید.

همزمانی اردیبهشت و خردادماه با ماه مبارک رمضان و همین طور انتخابات ریاست جمهوری، باعث شده تا بازار رهن و اجاره مخصوصا در پایتخت نیز وضعیت نامشخصی داشته باشد.

با این حال، به دلیل راکدبودن بازار رهن و اجاره در این موقع از سال، به نظر می رسد مالکان مجبورند برای اجاره رفتن واحدهای خود با مشتری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا"رمضان" بهار اجاره نشینی در تهران است؟

چرا"رمضان" بهار اجاره نشینی در تهران است؟